Kontakt

Europejskie Centrum
Edukacyjno-Szkoleniowe "Vademecum”

ul. Poznańska 1, 48-300 Nysa

tel. 77 409 04 59

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Formularz kontaktowy >

Social Media

f  i  yt

Studia podyplomowe

 

Zapraszamy na studia podyplomowe niestacjonarne (zaoczne) Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach na kierunkach:

 

  1. HR - Business Partner
  2. Negocjacje i Mediacje
  3. Rachunkowość
  4. BHP - Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy
  5. Kadry i płace - prawo i praktyka gospodarcza
  6. Nowoczesna administracja samorządowa
  7. Prawo i administracja
  8. Zarządzanie jednostkami służby zdrowia
  9. Zarządzanie zasobami ludzkimi

 

REKRUTACJA

 

 

 

HR - Business Partner

 

DLACZEGO HR BUSINESS PARTNER?

Efektywne gospodarowanie potencjałem organizacyjnym na szybko zmieniającym się rynku oraz rozwijanie tego potencjału wymagają coraz doskonalszych rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Pojawia się zatem konieczność budowania globalnego partnerstwa wewnątrz organizacji, w którego tworzeniu znaczącą rolę odgrywają działy HR, rozumiane już nie tylko jako kadry i płace, a przede wszystkim motory wzrostu.

To właśnie wysoko wykwalifikowani specjaliści z dziedziny human resources wyszukują i wspierają utalentowanych pracowników, doradzają liderom i w konsekwencji przykładają się do wypracowania lepszych rezultatów biznesowych. Praca na stanowiskach HR Business Partner jest w związku z tym bardzo dobrze opłacana. Według Przeglądów Wynagrodzeń 2013/2014 Michael Page dominującą stawką dla tej funkcji było 12.000zł brutto miesięcznie. Ponadto wielu specjalistów z tej dziedziny mogło liczyć na takie dodatki jak służbowy telefon, laptop czy samochód.

 

DLA KOGO?

Kierunek studiów podyplomowych HR Business Partner jest znakomitym wyborem dla wszystkich chcących pozyskać specjalistyczną wiedzę i rozwinąć umiejętności pozwalające efektywnie wspierać biznes poprzez dostarczanie decydentom zarówno sprawdzonych jak i nowatorskich, a przede wszystkim skutecznych rozwiązań z obszaru uprawiania kompleksowej polityki personalnej.

Studia adresowane są przede wszystkim do osób:

  •     mających perspektywy rozwojowe w obszarze HR,
  •     pełniących funkcje specjalistyczne i eksperckie w szeroko ujmowanych działach HR, w tym w szkoleniach i rozwoju, rekrutacji i selekcji pracowników, kształtowaniu polityki personalnej, administracji personalnej czy też zarządzaniu kadrami,
  •     zarządzających działami HR i pokrewnymi lub aspirujących do pełnienia roli liderów tych działów,
  •     pełniących funkcje kierownicze wysokiego szczebla (dyrekcja, zarząd),
  •     funkcjonujących w wysoce wymagających środowiskach, w tym środowiskach kulturowo odmiennych i wielonarodowościowych.

Studia na kierunku HR Business partner stanowią solidną bazę wiedzy i kompetencji dla tych osób, które chcą pracować nad rozwojem nowoczesnych działów HR, stanowiących strategicznego partnera pozostałych pionów i działów funkcjonalnych w organizacji.

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Program studiów został opracowany z myślą o przekazaniu i rozwinięciu wiedzy oraz umiejętności słuchaczy niezbędnych dla podniesienia poziomu jakości działań realizowanych w obszarze HR. Wśród nich wyróżnia się m.in. inicjowanie, wspieranie, przygotowywanie i realizację procesów

HR-owych obejmujących przekrojowo całą organizację.

Celem studiów jest przekazanie najbardziej aktualnej wiedzy i praktyki oraz nauczenie słuchaczy:

  •     tworzenia warunków dla działań nakierowanych na efektywną współpracę i partnerstwo,
  •     krzewienia idei poszanowania reguł, wartości i norm organizacyjnych,
  •     rozumienia procesów pracy na wszystkich poziomach organizacji,
  •     kształtowania korzystniejszych niż dotychczas relacji pomiędzy partnerami biznesowymi wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

JAKIE KWALIFIKACJE ZDOBĘDĘ?

Program studiów zawiera pełny zakres wiedzy niezbędnej do sprawowania funkcji HR Business Partnera w organizacjach komercyjnych, publicznych oraz non-profit. W czasie studiów słuchacz zdobędzie gruntową wiedzę i umiejętności niezbędne do:

  •     zbudowania dla siebie pozycji HR Business Partnera w organizacji,
  •     rozwinięcia swoich kompetencji interpersonalnych wspierających ich w tworzeniu pozytywnych relacji wewnątrz organizacji,
  •     poszerzenia osobistego profilu zawodowego w zakresie kompleksowej realizacji funkcji personalnych oraz biznesowych,
  •     przekształcenia powszechnej w organizacjach funkcji wsparcia innych działów przez dział HR w funkcję strategicznego partnera biznesowego mającego istotny wpływ na działania podejmowane w całym procesie zarządzania, nie tylko zarządzania kwestiami personalnymi,
  •     zarządzania kultura organizacyjną, wiedzą i jakością kapitału ludzkiego w organizacji,
  •     reprezentowania, mediowania i negocjowania w relacjach kierownictwa z załogą.

Absolwent studiów podyplomowych zdobędzie, poza niezbędną wiedzą z zakresu human resources, specjalistyczne kompetencje z obszaru zarządzania strategicznego, zarządzania zmianą, kształtowania nowoczesnego przywództwa w organizacji, efektywnej komunikacji, podstaw zarządzania finansami, jak i najważniejszych elementów Kodeksu spółek handlowych. Wszystkie powyższe obszary są poparte przykładami praktyki biznesowej oraz doskonalone w postaci ćwiczeń warsztatowych i analizy przypadków.

Ukończenie studiów poprawi ponadto pozycję konkurencyjną słuchacza na rynku pracy. Umożliwią to:

  •     specjalistyczna wiedza branżowa dotycząca praktyki w działach HR,
  •     kompleksowa znajomość teorii organizacji i zarządzania w wysoce wymagających środowiskach organizacyjnych,
  •     elementy wiedzy, dzięki którym słuchacz będzie mógł ustawicznie rozwijać swoją wiedzę oraz samodzielnie nadawać kierunek temu rozwojowi.

DODATKOWE KORZYŚCI

Słuchacze w ramach studiów (bez dodatkowych opłat) będą mogli uczestniczyć w profesjonalnym badaniu pozwalającym na  określenie ich potencjału zawodowego. Badanie zrealizowane będzie na bazie kwestionariusza Career Capital Questionnaire (CCQ), umożliwiającego lepsze poznanie swoich mocnych stron oraz zrozumienie różnic w indywidualnych stylach działania. Każdy z uczestników otrzyma indywidualny profil potencjału zawodowego zawierający interpretację wyników kwestionariusza oraz wskazówki dla dalszego rozwoju zawodowego. Badaniu towarzyszył będzie profesjonalny warsztat „Osobowość a kariera” pokazujący sposoby wykorzystania swoich mocnych stron w pracy HR Business Partnera oraz w szeroko rozumianym zarządzaniu kapitałem ludzkim.

Istotnym elementem studiów jest także korzystanie z praktycznego doświadczenia partnera biznesowego programu – L. GRANT HR Consulting. Dla słuchaczy przygotowano praktyczne sesje warsztatowe w ramach wyselekcjonowanych modułów (np. Zarządzanie zmianą, Employer branding, Rola HR Business Partnera w organizacji i inne), w czasie których przedstawiciele partnera biznesowego zobrazują własne praktyki w danym obszarze.

 

CZAS TRWANIA

2 semestry (208 godzin)

 

 

OPŁATY

 

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH oraz WSTH: 0 zł

Czesne: 4800 zł 4320 zł (-10%): płatne w ośmiu ratach po 540 zł

Czesne dla absolwentów GWSH: 4800 zł 4080 zł (-15%): płatne w ośmiu ratach po 510 zł

Aby skorzystać z promocji należy dokonać rejestracji online do końca września 2021.

 

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2021

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.

 

 

 

 

 

Negocjacje i mediacje

 

 

DLACZEGO NEGOCJACJE I MEDIACJE?

Negocjowanie i mediowanie jest ciekawą alternatywa w zamian za „siłowe” rozstrzyganie konfliktów i sporów. Od lat 70-tych stanowi istotny element zachodniej, demokratycznej kultury politycznej i prawnej. Demokratyzacja życia publicznego stwarza dogodne warunki do rozwiązywania sporów dzięki aktywnemu udziałowi samych stron konfliktu. Negocjacje i mediacje stosuje się w konfliktach w środowiskach lokalnych, pracowniczych, rodzinnych. Ze względu na wysokie koszty i czas postępowania sądowego, coraz częściej  także polscy przedsiębiorcy wybierają negocjacje, mediację lub arbitraż.

Do praktycznej obecności negocjacji i mediacji w porządku prawnym dostosowały się także uczelnie, w tym GWSH, która jako pierwsza uczelnia w regionie wprowadziła do swojej oferty podyplomowe studia „Negocjacje i mediacje”.

Partnerem studiów jest Meditor, ośrodek mający  16 letnie doświadczenie w prowadzeniu mediacji karnych i cywilnych oraz w kształceniu mediatorów.

 

DLA KOGO SĄ NEGOCJACJE I MEDIACJE?

Studia adresowane są do menedżerów, pracowników firm, administracji państwowej i samorządowej, prawników, pracowników socjalnych, kuratorów, psychologów i pedagogów którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe z zakresu  umiejętności konstruktywnego rozwiązywania sporów dzięki wykorzystaniu warsztatu negocjatora i mediatora.

Skierowane są także do osób, które myślą o zawodzie mediatora czy negocjatora.

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do konstruktywnego rozwiązywania różnorodnych konfliktów na drodze negocjacji i mediacji.

 

JAKIE KWALIFIKACJE ZDOBĘDĘ?

Warsztaty,  seminaria i wykłady prowadzone są wyłącznie przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem  - trenerów biznesu, czynnych mediatorów oraz sędziów Sądów Rejonowych.

W trakcie zajęć słuchacze zdobędą wiedzę między innymi z zakresu komunikacji interpersonalnej, psychologii konfliktu,  technik wywierania wpływu społecznego oraz prawa karnego i cywilnego. Opanują umiejętność stosowania strategii i technik negocjacyjnych oraz procedur mediacyjnych pozwalających na konstruktywne rozwiązywanie sporów.

Studia są prowadzone wg standardów kształcenia mediatorów Ministerstwa Sprawiedliwości oraz zgodnie z wymogami Społecznej Rady ds. alternatynego rozwiązywania sporów i konfliktów przy Ministrze Sprawiedliwości.

 

DODATKOWE KORZYŚCI

Ukończenie studiów daje uprawnienia do samodzielnego prowadzenia mediacji i ubiegania się o wpis do Sądu Okręgowego na listę stałych mediatorów sądowych.

 

CZAS TRWANIA

2 semestry (168 godzin)

 

 

OPŁATY

 

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH oraz WSTH: 0 zł

Czesne: 3400 zł 3060 zł (-10%): płatne w ośmiu ratach po 382,50 zł

Czesne dla absolwentów GWSH: 3400 zł 2890 zł (-15%): płatne w ośmiu ratach po 361,25 zł

Aby skorzystać z promocji należy dokonać rejestracji online do końca września 2021.

 

 

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2021

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.

 

 

 

 

Rachunkowość

 

DLACZEGO RACHUNKOWOŚĆ?

Ponieważ księgowa lub księgowy potrzebni są w każdej firmie, nawet najmniejszej. Księgowy ma obowiązek nieustannego uaktualniania swojej wiedzy i kompetencji nie tylko ze względu na rynkowe zmiany i rosnące wymagania pracodawców – często modyfikowane prawo sprawia, że wbrew stereotypom księgowy to zawód dla ludzi elastycznych.

 

DLA KOGO?

Studia na kierunku Rachunkowość adresujemy do osób:

  •     rozpoczynających pracę w  księgowości i przyszłych pracowników biur rachunkowych,
  •     pracujących w biurach rachunkowych lub prowadzących księgowość w organizacjach,
  •     poszukujących pracy w zawodzie księgowego.

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Celem studiów jest doskonalenie i uaktualnienie wiedzy i umiejętności słuchaczy zaawansowanych w zakresie prowadzenia rachunkowości przedsiębiorstw oraz biur rachunkowych oraz skuteczne przygotowanie osób początkujących do pracy w tym zawodzie. Ukończenie studiów Rachunkowość w praktyce daje wiedzę umożliwiająca podjęcie pracy w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (zgodnie z Ustawą z dnia 9 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 768) o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych).

 

 

CZAS TRWANIA

2 semestry (192 godziny)

Zajęcia odbywają się dwa / trzy razy w miesiącu

 

 

OPŁATY

 

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH oraz WSTH: 0 zł

Czesne: 3800 zł 3420 zł (-10%): płatne w ośmiu ratach po 427,50 zł

Czesne dla absolwentów GWSH: 3800 zł 3230 zł (-15%): płatne w ośmiu ratach po 403,75 zł

Aby skorzystać z promocji należy dokonać rejestracji online do końca września 2021.

 

 

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2021

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.

 

 

 

BHP - Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy
 

DLACZEGO ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENĄ PRACY?

Ponieważ nasze studia są jednymi najbardziej kompleksowych kierunków z tego zakresu w regionie. Analitycy rynku pracy prognozują, że zapotrzebowanie na wysoko wykwalifikowanych specjalistów w zakresie BHP w ciągu najbliższych lat będzie systematycznie wzrastać. Bezpieczeństwo procesów produkcyjnych oraz jakość, trwałość i stabilność warunków pracy stanowi ogromne wyzwanie w zakresie gospodarowania potencjałem organizacyjnym nowoczesnych przedsiębiorstw – wymaga coraz doskonalszych rozwiązań w zakresie zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Determinuje to konieczność sprawnego funkcjonowania służb BHP w zakładzie pracy, które powinny eliminować lub ograniczać do minimum ryzyko szkodliwego oddziaływania otoczenia na pracowników, ale także zachęcać ich samych do uważnego podejścia do kwestii związanych z ochroną warunków pracy, tworząc coraz doskonalsze i bezpieczniejsze środowisko pracy.

 

DLA KOGO?

Zarówno dla osób już pracujących w służbach bezpieczeństwa i higieny pracy, jak również tych, którzy zamierzają związać się zawodowo z tą branżą, a w szczególności dla:

  • przyszłych i obecnych specjalistów, chcących zdobyć, odświeżyć lub poszerzyć swoje kwalifikacje,
  • pracodawców i menedżerów rozumiejących wagę BHP w ich organizacji,
  • przedsiębiorców i przyszłych przedsiębiorców, zajmujących się działalnością BHP,
  • wszystkich zainteresowanych podnoszeniem kwalifikacji celem rozpoczęcia działalności w zakresie obsługi BHP.

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Wiedzę i umiejętności profesjonalnego zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w przedsiębiorstwach. W dzisiejszych czasach służba BHP powinna być profesjonalnym, merytorycznym, a przede wszystkim pełnoprawnym partnerem wspierającym kierownictwo organizacji w kształtowaniu i zapewnieniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy – nasze studia umożliwią Państwu tę ewolucję.

 

JAKIE KWALIFIKACJE ZDOBĘDĘ?

Niezbędne do:

  • stworzenia systemu zarządzania bezpieczeństwa i higieny pracy w przedsiębiorstwie,
  • szacowania ekonomicznych, społecznych, prawnych aspektów i uwarunkowań działalności BHP,
  • zarządzania ryzykiem zawodowym,
  • współpracy z organami nadzoru,
  • sporządzania dokumentacji wypadkowej, szkoleniowej,
  • współpracy w organizowaniu i realizacji szkoleń w zakresie BHP i w zapewnieniu ich właściwego poziomu,
  • prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2004r. (Dz. U. nr246, poz. 2468).

Absolwent studiów podyplomowych zdobędzie także dodatkowe, specjalistyczne kompetencje z obszaru zarządzania przedsiębiorstwem, kształtowania wizerunku organizacji dbającej o pracownika oraz skutecznej komunikacji sieciowej, rozwijając kluczowe kompetencje interpersonalne niezbędne do efektywnej pracy w służbach BHP.

Ukończenie studiów poprawi ponadto pozycję słuchacza na rynku pracy, umożliwi pracę w komórkach BHP w przedsiębiorstwach, jak i prowadzenie własnej działalności szkoleniowej i doradczej w przedmiotowym obszarze. Pozwoli również na uzyskanie wiedzy z zakresu normatywnych systemów zarządzania jakością (ISO 9001), środowiskiem (ISO 14001) oraz bezpieczeństwem i higieną pracy (ISO 18001).

 

CO NAS WYRÓŻNIA?

Studia odpowiadają wymaganiom kwalifikacyjnym w zakresie poziomu i rodzaju wykształcenia wytycznym z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2004 (Dz. U. Nr 246, poz. 2468). Uprawniają one absolwentów do pracy na stanowisku inspektora, starszego inspektora, specjalisty, starszego specjalisty oraz głównego specjalisty ds. bezpieczeństwa i higieny pracy (stanowiska od specjalisty wzwyż wymagają ponadto odpowiedniego stażu pracy w służbach BHP). Ukończenie studiów umożliwi absolwentom prowadzenie szkoleń BHP zgodnie z zasadami metodyki nauczania.


 

CZAS TRWANIA

2 semestry – 174 godziny, w tym 144 godzin zajęć dydaktycznych (wykłady, ćwiczenia, seminaria, egzamin) oraz 30 godzin praktyki zawodowej w działach BHP

Zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu:

 

OPŁATY

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH oraz WSTH: 0 zł

Czesne: 4200 zł 3780 zł (-10%): płatne w ośmiu ratach po 472,50 zł

Czesne dla absolwentów GWSH: 4200 zł 3570 zł (-15%): płatne w ośmiu ratach po 446,25 zł

Aby skorzystać z promocji należy dokonać rejestracji online do końca września 2021.

 

 

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2021

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.

 

 

 

Kadry i płace - prawo i praktyka gospodarcza

 

DLACZEGO KADRY I PŁACE?
Kadry i płace – prawo i praktyka gospodarcza to kierunek, którego program obejmuje pełny zakres wiedzy niezbędnej do wykonywania funkcji zarządczych i administracyjnych: kadrowych, kadrowo-płacowych i rozliczeniowych, przygotowując słuchaczy do pełnienia obowiązków na samodzielnych stanowiskach we wskazanych obszarach. Ukończenie kursu daje możliwość niemalże natychmiastowego osiągnięcia poziomu samodzielnego specjalisty w danym obszarze wiedzy, potrafiącego skorzystać ze zdobytych kompetencji i zastosować je w praktyce.

 

DLA KOGO?
Studia szczególnie polecamy osobom:

  • przygotowującym się do podjęcia pracy w działach kadrowo-płacowych bez doświadczenia bądź też z niewielkim doświadczeniem w tym obszarze,
  • osobom pracującym w innych działach, które w swojej pracy wykorzystują podstawową wiedzę z zakresu zarządzania kadrami,
  • specjalistom zajmującym się realizacją polityki personalnej w przedsiębiorstwach, instytucjach i innych organizacjach,
  • przedsiębiorcom prowadzącym własną działalność gospodarczą i zatrudniającym pracowników,
  • zainteresowanym poszerzeniem umiejętności zarządzania kadrami lub mającym perspektywy rozwoju zawodowego w tym obszarze.

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom specjalistycznej, aktualnej wiedzy z zakresu szeroko rozumianych:

  • prawa pracy, w tym szczególnie w obszarze zatrudniania – nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, wynagrodzeń, rozliczania świadczeń pracowniczych (takich jak urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, wypłaty z zysku i premie, abonamenty, dofinansowanie studiów podyplomowych itp.),
  • administrowania funduszem świadczeń pracowniczych,
  • prowadzenia dokumentacji kadrowej, podatkowej,  rozliczeń z ZUS i pokrewnych.

Słuchacze zostaną szczegółowo zapoznani z przepisami prawa usprawniającego pracę działu kadrowego, co pozwoli im na efektywne realizowanie swoich zadań zawodowych. Ukończenie studiów podniesie również poziom kompetencji osobistych słuchaczy, w tym szczególnie kompetencji społecznych.

 

JAKIE KWALIFIKACJE ZDOBĘDĘ?
Absolwenci studiów rozwiną swoją wiedzę z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, czego wynikiem  będzie nabycie lub poprawa umiejętności:

  • przeprowadzenia rekrutacji,
  • selekcji i oceny pracowników,
  • zorganizowania i przygotowywania procesu doskonalenia zawodowego personelu,
  • planowania ścieżki karier,
  • wdrażania systemów zarządzania personelem opartych o kompetencje.

 

 

CZAS TRWANIA

2 semestry (192 godziny). Zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu

 

OPŁATY

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH oraz WSTH: 0 zł

Czesne: 4000 zł 3600 zł (-10%): płatne w ośmiu ratach po 450 zł

Czesne dla absolwentów GWSH: 4000 zł 3400 zł (-15%): płatne w ośmiu ratach po 425 zł

Aby skorzystać z promocji należy dokonać rejestracji online do końca września 2021.

 

 

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2021

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.

 

 

 

 

Nowoczesna administracja samorządowa

 

DLACZEGO NOWOCZESNA ADMINISTRACJA SAMORZĄDOWA?

Zakres zadań samorządów lokalnych systematycznie rośnie, rosną zatem również wymagania wobec urzędników, którzy muszą być doskonale wykształconymi specjalistami w wielu dziedzinach. GWSH wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku i proponuje program, którego znaczną część poświęcono zagadnieniom prawa i postępowania administracyjnego oraz zarządzania finansami publicznymi – tak w świetle procedur administracyjnych jak przepisów szczegółowych, w tym m.in. przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.

 

DLA KOGO? 

Studia Nowoczesna Administracja Samorządowa adresowane są do: 

  • pracowników jednostek samorządu terytorialnego: urzędaów gmin, miast, powiatów, instytucji oświatowych, instytucji kultury, itp.
  • osób planujących zatrudnienie w takich jednostkach.

Omawiana w czasie zajęć problematyka stanowić będzie przydatne usystematyzowanie i wzbogacenie wiedzy dla zaawansowanych oraz przyjazne źródło informacji, które w sposób przyjazny i przejrzysty wyjaśni osobom początkującym podstawowe zasady i mechanizmy funkcjonowania samorządu.

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z podstawowymi regulacjami prawnymi dotyczącymi funkcjonowania jednostek/organów samorządu terytorialnego. Studia mają przedstawić swoim uczestnikom zasady i przepisy regulujące zadania samorządów na poziomie gminy, miasta, powiatu i województwa. Absolwenci zyskają wiedzę na temat regulacji prawnych, w tym w zakresie administracji i umiejętność ich stosowania w praktyce, pomocną w pracy w samorządzie lokalnym.

 

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?

Wykładowcami są przede wszystkim praktycy z doświadczeniem w pracy samorządowej uzupełniani umiejętnościami i wiedzą sprawdzonej kadry naukowej uczelni wyższych.


 

CZAS TRWANIA

2 semestry - 176 godzin

Zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu.

 

OPŁATY

 

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH oraz WSTH: 0 zł

Czesne: 3000 zł 2700 zł (-10%): płatne w ośmiu ratach po 337,50 zł

Czesne dla absolwentów GWSH: 3000 zł 2550 zł (-15%): płatne w ośmiu ratach po 318,75 zł

Aby skorzystać z promocji należy dokonać rejestracji online do końca września 2021.

 

 

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2021

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.

 

 

 

 

Prawo i administracja

 

DLACZEGO PRAWO I ADMINISTRACJA?

Z uwagi na obserwowany współcześnie rozwój administracji wiele godzin na kierunku Prawo i Administracja poświęciliśmy na zagadnienia praw i obowiązków stron stosunków administracyjno-prawnych. Szczegółowo omówione zostaną przepisy procedury administracyjnej, przepisy szczegółowe (w tym przepisów ustawy prawo zamówień publicznych) jak i postępowania przed sądami administracyjnymi. Ukierunkowanie programu na współpracę administracji z prywatną przedsiębiorczością owocuje lepszym zrozumieniem języka prawniczego i procedur, ułatwiając pracę obu zainteresowanym stronom, a w konsekwencji sprawiając, że założenie i prowadzenie własnej działalności nie będzie budziło tak wielu niepokojów.

 

DLA KOGO?

Projekt studiów Prawo i Administracja dedykowany jest przede wszystkim:

  • przedsiębiorcom
  • pracownikom pełniącym funkcje kierownicze
  • osób zamierzających podjąć się prowadzenia działalności gospodarczej
  • pracowników administracji publicznej (zwłaszcza mających kontakt z szeroko rozumianą przedsiębiorczością)

Z uwagi na szeroki zakres omawianych zagadnień, studium skierowane jest zarówno do osób zainteresowanych poznaniem prawnych regulacji dotyczących najważniejszych zasad funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku, jak i poszerzeniem zdobytej wcześniej wiedzy. 

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Słuchacze zdobędą rozeznanie w najważniejszych sferach administracji, zwłaszcza administracji gospodarczej. Po ukończeniu studiów absolwenci zyskają umiejętność płynnego rozwiązywania problemów w zarządzaniu firmą oraz zrozumienia trudnego języka prawnego i prawniczego. Szczególnie użyteczna z perspektywy pracowników administracji będzie wiedza na temat najnowszych regulacji prawnych, w tym umiejętność ich stosowania w praktyce.

 

JAKIE KWALIFIKACJE ZDOBĘDĘ?

Omawiana w czasie zajęć problematyka stanowić będzie dla zaawansowanych przydatne usystematyzowanie wiedzy oraz źródło informacji o tzw. kruczkach prawnych, zaś dla osób początkujących – przyjazne i przejrzyste objaśnienie mechanizmów i konstrukcji prawnych. Celem studiów jest:

  • zapoznanie słuchaczy z podstawowymi regulacjami prawnymi, możliwościami ich wykorzystania w zakresie działalności gospodarczej,
  • przekazanie praktycznych umiejętności w zakresie negocjowania umów,
  • zobrazowanie zasad stosowania najczęściej występujących procedur administracyjnych i cywilnych (w tym zwłaszcza w zakresie prawa handlowego, cywilnego, zamówień publicznych oraz prawa pracy),
  • zarządzania ludźmi i ryzykiem,
  • przedstawienie możliwości pozyskania kapitału zarówno na rynku kapitałowym, jak i funduszy europejskich, a także środków pochodzące z tzw. pomocy publicznej.

 

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?

Wykładowcy na kierunku Prawo i Administracja to przede wszystkim sprawdzona kadra naukowa wyższych uczelni, mająca jednocześnie duże doświadczenie praktyczne pozyskane dzięki pracy i współpracy w biznesie.


CZAS TRWANIA

2 semestry (208 godzin)

Zajęcia odbywają się dwa/trzy razy w miesiącu.

 

 

OPŁATY

 

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH: 0 zł

Czesne: 3000 zł 2700 zł (-10%): płatne w ośmiu ratach po 337,50 zł

Czesne dla absolwentów GWSH: 3000 zł 2550 zł (-15%): płatne w ośmiu ratach po 318,75 zł

Aby skorzystać z promocji należy dokonać rejestracji online do końca września 2021.

 

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2021

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.

 

 

 

 

 

Zarządzanie jednostkami ochrony zdrowia

 

DLACZEGO ZARZĄDZANIE JEDNOSTKAMI OCHRONY ZDROWIA?

Ochrona zdrowia jest specyficznym sektorem gospodarki, łącząca w sobie biznes z pracą na rzecz społeczeństwa. Perspektywy rozwoju ochrony zdrowia w Polsce i sukcesywne przemiany, które w niej zachodzą, obligują nas to tego, żeby podjąć się wykształcenia wyspecjalizowanej kadry menedżerskiej, przygotowanej dokładnie pod potrzeby tej istotnej branży. Zarządzanie jednostkami służby zdrowia to kierunek wyprzedzający oczekiwania rynku – daje managerom wszechstronną wiedzę, potrzebną polskim placówkom medycznym wobec wyzwań prorynkowych przemian. 

 

DLA KOGO?

To studia dla osób związanych ze służbą zdrowia lub widzących się w roli managerów placówek medycznych, a przede wszystkim dla:

  • personelu medycznego,
  • pracowników administracji placówek medycznych, chcących rozwinąć swoją karierę zawodową,
  • obecnych managerów służby zdrowia i jej kadry kierowniczej,
  • absolwentów co najmniej I roku kierunków ekonomicznych, chcących wyspecjalizować się w branży medycznej,
  • osób, dla których nowoczesne i skuteczne na rynku kierowanie podmiotami ochrony zdrowia (przychodniami, gabinetami lekarskimi, szpitalami itd.) jest istotną wartością.

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Nasi studenci poznają złożone zagadnienia z wiedzę z zakresu ekonomii, prawa i etyki, epidemiologii, kontraktowania świadczeń, promocji zdrowia oraz zarządzania personelem. Klamrą spinającą wszystkie obszary kształcenia będzie specjalistycznych kontekst uwzględniający specyfikę sektora ochrony zdrowia, zdrowia publicznego, ale także polityki społecznej. Absolwenci tego kierunku będą dobrze przygotowani z zakresów:

  • finansów placówek medycznych,
  • organizacji i zarządzania zasobami (w tym zasobami ludzkimi),
  • zarządzania jakością,
  • promocji zdrowia,
  • uwarunkowań prawnych w jednostkach ochrony zdrowia.

Dzięki temu bez trudu odnajdą się na stanowiskach kierowniczych wszystkich szczebli, ale także na stanowiskach specjalistów, które stanowią doskonałą podstawę do sprawdzenia nabytej wiedzy w praktyce. Umiejętności syntetycznej analizy i oceny zjawisk gospodarczych będą niezwykle pomocne w rozwiązywaniu problemów zarządzania zasobami ludzkimi, rzeczowymi i finansowymi z uwzględnieniem specyfiki jednostek ochrony zdrowia.

 

CZAS TRWANIA

2 semestry (192 godziny)

Zajęcia odbywają się dwa / trzy razy w miesiącu

 

OPŁATY

 

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH oraz WSTH: 0 zł

Czesne: 4000 zł 3600 zł (-10%): płatne w ośmiu ratach po 450 zł

Czesne dla absolwentów GWSH: 4000 zł 3400 zł (-15%): płatne w ośmiu ratach po 425 zł

Aby skorzystać z promocji należy dokonać rejestracji online do końca września 2021.

 

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2021

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.

 

 

 

 

 

Zarządzanie zasobami ludzkimi

 

Studia prowadzone we współpracy z firmą TRAINING PARTNERS
 

DLACZEGO ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI?

Człowiek jest najcenniejszym elementem zasobów organizacji i źródłem rynkowej przewagi. Kapitał ludzki, czyli wiedza i kwalifikacje pracowników, stanowią najważniejszą wartość dla każdej firmy, wobec czego menedżer ds. personalnych to jedna z najważniejszych osób w przedsiębiorstwie. Pełniący tę odpowiedzialną funkcję muszą spodziewać się codziennie nowych wyzwań – nasz program studiów przygotuje absolwentów do stawiania im czoła.

 

DLA KOGO?

Studia adresujemy przede wszystkim do:

  • specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi,
  • kadry kierowniczej,
  • menedżerów działów personalnych,
  • osób przygotowujących się do zarządzania zasobami ludzkimi w firmie,
  • osób chcących poprawić swoje kompetencje zarządcze w zakresie zasobów ludzkich.

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Studia oferują wiedzę niezbędną do sprawnego zarządzania działem personalnym w firmie i wdrażania projektów związanych z najnowszymi rozwiązaniami z dziedziny Human Resources. Jednocześnie w ramach studiów prowadzonych jest szereg treningów interpersonalnych niezbędnych do pracy z ludźmi. Zarządzanie zasobami ludzkimi daje studentom wiedzę dotyczącą zagadnień organizacyjnych związanych z efektywnością organizacji, przewidywaniem i tworzeniem zasobów dla jej przyszłych potrzeb oraz zmianami struktury i kultury organizacyjnej.

 

JAKIE KWALIFIKACJE ZDOBĘDĘ?

  • umiejętność oceny potencjału pracowników i kreowania liderów,
  • skuteczne zarządzanie i rozwiązywanie konfliktów,
  • pozyskiwanie i  motywowanie pracowników,
  • przewidywanie przyszłych potrzeb organizacji.

 

CO NAS WYRÓŻNIA?

  • Absolwenci poza dyplomem GWSH otrzymują również Certyfikat ukończenia treningów i szkoleń Training Partners – firmy z 15-letnim stażem na rynku, prowadzącej treningi, szkolenia projekty badawcze oraz doradcze i wdrożeniowe

 

CZAS TRWANIA
2 semestry (160 godzin)
Zajęcia odbywają się dwa / trzy razy w miesiącu

 

OPŁATY

 

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH: 0 zł

Czesne: 3400 zł 3060 zł (-10%): płatne w ośmiu ratach po 382,50 zł

Czesne dla absolwentów GWSH: 3400 zł 2890 zł (-15%): płatne w ośmiu ratach po 361,25 zł

Aby skorzystać z promocji należy dokonać rejestracji online do końca września 2021.

 

 

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2021

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

 

 

 

 

Rekrutacja

 

Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.

 

Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy dokonać rejestracji internetowej na poniższej stronie:
https://sp.gwsh.edu.pl/irk/irk/strony/logowaniekandydat.html

 

proszę wybrać następującą pozycję na liście: Studia Podyplomowe 2021/2022 zajęcia od października 2021, następnie Studia Podyplomowe –Nysa

Prosimy zweryfikować wprowadzone dane rekrutacyjne oraz zapamiętać wygenerowane przez system NIU (numer identyfikacji użytkownika) i HASŁO

 

Następnie Kandydat na studia podyplomowe dokonuje opłaty rejestracyjnej w wysokości 85 zł (chyba, że promocja stanowi inaczej) i składa w Europejskim Centrum Edukacyjno-Szkoleniowym „Vademecum” w Nysie następujące dokumenty:
•    kserokopia dyplomu (lub odpisu) ukończenia studiów (oryginał do wglądu)
•    2 fotografie formatu 4,5 x 6,5 cm  
•    kserokopię dowodu osobistego (dowód do wglądu)
•    aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do studiowania (tylko dla kierunku: Medycyna Estetyczna dla Lekarzy)
•    formularz kwestionariusza osobowego (dostępny w systemie ehms po dokonanej rejestracji - drukowany w obecności kandydata w Europejskim Centrum Edukacyjno-Szkoleniowym „Vademecum” w Nysie
•    umowa o świadczenie usług edukacyjnych (dostępna w systemie ehms po dokonanej rejestracji - drukowana w obecności kandydata w Europejskim Centrum Edukacyjno-Szkoleniowym „Vademecum” w Nysie

 

UWAGA - Na studia przyjmowane są osoby, które dopełnią wszystkich formalności. Dokonanie tylko rejestracji internetowej bądź złożenie niekompletnych dokumentów nie gwarantuje miejsca na studiach.

 

Dane teleadresowe:
ECES Vademecum Nysa ul. Poznańska 1, 48-300 Nysa - pokój nr 8 (parter)
Marta Ułasiewicz

  • 77 435 12 54 wew. 24
  • 77 409 04 59
  • 691 564 567
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

 

 

Nowy partner ECES Vademecum

Nowy partner ECES Vademecum – Akademia WSB z Dąbrowy Górniczej  jedna z najlepszych uczelni w Polsce już w Nysie.

Miło mi poinformować Państwa, iż do grona uczelni współpracujących z ECES Vademecum dołączyła jedna z najlepszych uczelni w Polsce Akademia WSB z Dąbrowy Górniczej. Akademia WSB (do 15 kwietnia 2018 r. Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) jest akademicką uczelnią wyższą, która posiada uprawnienia do nadawania stopnia doktora habilitowanego oraz 3 uprawnienia do nadawania stopnia doktora w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości, pedagogiki oraz nauki  o bezpieczeństwie. Więcej

Bezpłatne szkolenia Vademecum

ECES Vademecum zaprasza wszystkich chętnych do udziału w dniach od 18-09-2021 do 25-09-2021 w  Tygodniu Bezpłatnych Szkoleń Vademecum. Inicjatywa ta powstała z myślą o osobach pragnących poszerzyć swoje kompetencje i rozwinąć umiejętności. Wśród tematów szkoleń znajdą się tematy, które na pewno zainteresują  nauczycieli, tematy poświęcone rozwojowi osobistemu, marketingowi, ekonomii, zdrowiu czy tez urodzie. Szkolenia prowadzone będą on-line w formie webinariów i opierać się będą przede wszystkim na praktycznej wiedzy ekspertów-wykładowców ECES Vademecum. Szkolenia są całkowicie bezpłatne. Więcej

 

Opinie uczestników studiów:

"Ogromny plus za możliwość zadawania pytań prowadzącemu oraz za wyczerpujące wyjaśnienia z jego strony."

Opinie uczestników kursów:

"Polecam, gorąco i z całego serca. Nie ma drugiej takiej uczelni w Polsce. Najlepsza kadra, najlepsi studenci oraz najlepsza atmosfera. W tym miejscu każdy znajdzie kierunek dla siebie i nie będzie żałował podjętej decyzji"

Wyróżnienia

     edukacji-2021-logo-400  akredytacja KO 

                    Logo regular 2020





Wyższa Szkoła Teologiczno-Humanistyczna

Punkt konsultacyjny w Nysie

zobacz...

 

         
Wynajem sal
       

zobacz...

 

Centrum Edukacyjne
www.poznanska.nysa.pl

zobacz ...