Szkolenia rad pedagogicznych

Szkolenia rad pedagogicznych

    1. Awans zawodowy nauczycieli w świetle zmian wprowadzonych od 1.09.2022 nauczyciel w trakcie awansu (przepisy przejściowe)
    2. Awans zawodowy nauczycieli w świetle zmian wprowadzonych od 1.09.2022 (nauczyciel rozpoczynający pracę w szkole)
    3. Wsparcie i rozwój dzieci i młodzieży ze złożonymi zaburzeniami  komunikowania się. Indywidualny System Komunikacyjny jako fundament w  środowisku szkolnym i rodzinnym
    4. Zmiany w prawie oswiatowym od 1 września 2022 r.
    5. System oceniania uczniów
    6. Komunikacja alternatywna
    7. Innowacyjny nauczyciel – aktywny i zaangażowany uczeń
    8. Wsparcie i rozwój dzieci i młodzieży ze złożonymi zaburzeniami komunikowania się. Indywidualny System Komunikacyjny jako fundament w środowisku szkolnym i rodzinnym.
    9. Planowanie i organizowanie pracy dydaktyczno – wychowawczej z dziećmi z różną niepełnosprawnością intelektualną
    10. Dziecko autystyczne w żłobku
    11. Jak rozmawiać z rodzicami?
    12. Zachowanie agresywne wśród dzieci – jak sobie z nimi radzić?
    1. Arteterapia
    2. Bajkoterapia jako forma zajęć rewalidacyjnych
  1. Biblioterapia i bajkoterapia w nowoczesnym procesie edukacji i terapii
  2. Dziecko z afazją w szkole masowej
  3. Dziecko z autyzmem i zaburzeniami emocjonalno-społecznymi
  4. Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych
  5. Metody i formy pracy z dziećmi z zaburzeniami neurologicznymi
  6. Metody pomocy dziecku z mutyzmem i jego rodzinie
  7. Nadpobudliwość psychoruchowa u dzieci i młodzieży (ADHD)
  8. Najistotniejsze problemy w sferze edukacyjnej, społecznej, emocjonalnej oraz poznawczej osób słabowidzących i niewidomych
  9. Praca z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
  10. Uczeń z autyzmem – wybrane metody i techniki pracy
  11. Uczeń z zespołem Downa, metody pracy oparte na najnowszych badaniach
  12. Współpraca z rodziną dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
  13. Zaburzenia mowy u dzieci
  14. ADHD w teorii i praktyce.
  15. Arteterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą
  16. Bajkoterapia
  17. Co mam zrobić z tym mutyzmem?
  18. Dokumentacja uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  19. Elementy terapii ręki
  20. IPET i WOPFU – jak je przygotować?
  21. Metody pracy z uczniem ze SPE
  22. Rzućmy na to okiem- o sposobach komunikacji werbalnej uczniów z ASD
  23. Uczeń z autyzmem – wybrane metody i techniki pracy
  24. Uczeń z zespołem Downa, metody pracy oparte na najnowszych badaniach Nieplnosprawności
  25. Uczniowie z orzeczeniem w przedszkolu i szkole – zadania nauczyciela wspomagającego
  26. Współpraca z rodziną dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
  27. Wybiórczość pokarmowa u dziecka- jak ugryźć temat?
  1. Agresja elektroniczna cyberbullying -ryzykowne zachowania dzieci i młodzieży w świecie nowych mediów
  2. Agresja u dzieci i młodzieży
  3. Animaloterapia – Terapia i edukacja w asyście psa
  4. Bezpieczeństwo w szkole
  5. Dojrzałość szkolna
  6. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole – wdrożenie, realizacja, ewaluacja
  7. Elementy terapii ręki
  8. Jak pomóc dziecku w uczeniu się?
  9. Leworęczność u dzieci
  10. Ocenianie wspierające ucznia w procesie uczenia się
  11. Problemy wieku dojrzewania
  12. Rewalidacja indywidualna
  13. Wsparcie i rozwój dzieci i młodzieży ze złożonymi zaburzeniami komunikowania się. Indywidualny System Komunikacyjny jako fundament w środowisku szkolnym i rodzinnym
  14. Wspieranie w rozwoju dziecka przedszkolnego i w młodszym wieku szkolnym
  15. Praktyczna pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży z trudnościami szkolnymi
  1. Budowa zespołu nauczycieli-umiejętność współpracy i komunikowania
  2. Działania nauczyciela wobec agresji w przedszkolu i szkole
  3. Innowacje pedagogiczne w praktyce szkolnej
  4. Innowacyjny nauczyciel – aktywny i zaangażowany uczeń
  5. Jak radzić sobie ze stresem?
  6. Komunikacja nauczyciel – uczeń
  7. Konstruowanie programów nauczania na I etapie edukacji
  8. Matematyka w krótkich spodenkach
  9. Ochrona danych osobowych w szkole – praktyczne aspekty wraz z indywidualnymi konsultacjami dla Dyrektora Szkoły
  10. Pierwsza pomoc przedmedyczna
  11. Planowanie i organizowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej z dziećmi z różną niepełnosprawnością intelektualną
  12. Praca z dzieckiem 6-letnim
  13. Problem dysleksji u uczniów szkół muzycznych i jej wpływ na muzyczne zdolności percepcyjne
  14. Problemy z czytaniem i pisaniem u uczniów (zastosowanie metody Antares)
  15. Rodzice w przedszkolu i szkole – jak pozyskać do współpracy trudnych rodziców?
  16. Rozpoznawanie stylów poznawczych ucznia, a planowanie sytuacji edukacyjnej
  17. Sytuacja zadaniowa, a rozwijanie myślenia logicznego dzieci
  18. Taniec jako forma ekspresji oraz alternatywnych form wobec tradycyjnych zajęć wychowania fizycznego – warsztaty dla nauczycieli prowadzących zespoły taneczne oraz inne formy lekcji wf.
  19. Tańce ludowe i narodowe w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  20. Terapia schematów
  21. Trening pamięci i kreatywnego myślenia
  22. Trening umiejętności społecznych
  23. Trening zachowań społecznych
  24. Troska o zdrowie psychiczne nauczycieli czyli jak nie stracić motywacji do nauki o zdrowie psychiczne nauczycieli czyli jak nie stracić motywacji do nauki
  25. Układy taneczne (hip-hop, taniec nowoczesny i inne) oraz tańce integracyjne dla dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych- warsztaty taneczne dla nauczycieli
  26. Warsztaty teatralne
  27. Rodzice w przedszkolu i szkole – jak pozyskać do współpracy trudnych rodziców?
  28. Działania nauczyciela wobec agresji w przedszkolu i szkole
  29. Zabawy logorytmiczne
  1. Nowoczesne technologie w pracy edukacyjnej (TIK)

Jak zamówić szkolenie dla rady pedagogicznej?

1. Zgłoszenie rady pedagogicznej z wykazu Vademecum

Szkolenia zgłaszamy za pomocą formularza zgłoszenia szkolenia dla rady pedagogicznej, jaki można pobrać tutaj

Wypełniony formularz proszę przesłać mailem na adres: kursy@vademecum.nysa.pl. Pracownik obsługi rad pedagogicznych skontaktuje się z Państwem i uzgodni szczegóły.

2. Zamówienie rady pedagogicznej z własną tematyką

Szkolenie zamawiamy za pomocą formularza zamówienia szkolenia dla rady pedagogicznej z proponowaną własną tematyką, jaki można pobrać tutaj

Wypełniony formularz proszę przesłać mailem na adres: kursy@vademecum.nysa.pl. Pracownik obsługi rad pedagogicznych skontaktuje się z Państwem i uzgodni szczegóły.

Przeglądając naszą stronę internetową bez zmian w swojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki temu nasz serwis internetowy może być maksymalnie bezpieczny i wygodny. Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z Polityki Prywatności.