Asertywność w kontaktach z klientem
Na naszym szkoleniu nauczysz się asertywności w kontaktach z klientem
Cena szkolenia: 199 zł
Termin szkolenia: w trakcie naboru
Czas trwania szkolenia: 1h
Formuła szkolenia: Szkolenie on-line
Szkolenie on-line
Dla wszystkich którzy chcą nabyć umiejetność bycia asertywnym w kontaktach z klientem
Na naszym szkoleniu zagłębisz się w temat asertywności, dowiesz się, czym ona jest, poznasz typy postaw w kontaktach z drugim człowiekiem a także jakie są metody i techniki radzenia sobie z nieasertywną osobą. Zdobytą wiedzę będziesz mógł wykorzystać w codziennych relacjach międzyludzkich.
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w formie elektronicznej (PDF) wg rozporządzenia MEN tutaj zostanie przesłane na maila (sprawdź SPAM).
Wykładowca akademicki -doktor nauk ekonomicznych z zakresu Zarządzania i Ekonomiki Usług. Od 1999 roku współpracuje z uczelniami wyższymi jednocześnie prowadząc własną firmę szkoleniową wpisaną do Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.). Współzałożycielka Akademii Techniki Transformacji. Przeprowadziła ponad 8 tys. godzin szkoleniowych w tym dla pracowników przychodni podstawowej opieki medycznej. Autorka książek, ebook, programów szkoleniowych.
Wpłata na konto: Europejskie Centrum Edukacyjno-Szkoleniowe „Vademecum” Nysa
Nr konta: 30 1050 1490 1000 0090 6550 5456
Wpłata tytułem: „Nazwa kursu + imię i nazwisko uczestnika”